reklama

Opäť len divák

Zajtra tu máme prezidentské voľby, a vzhľadom na to, že som ešte nedosiahol 18 rokov, budem sledovať voľby len z pohľadu diváka. Už je to neviemkoľkátykrát (no OK, tak veľa ich zas nebolo) čo by som svoj hlas odovzdal rád, no nemôžem .... čo už :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Televízne noviny, spravodajské relácie, to mi nikdy nebolo úplne cudzie. Pravda, ako 8-ročný som si radšej pozrel Alfa, a Ligu Majstrov by som ani v týchto dňoch nevymenil za politický duel v niektorej z televízií. No musím povedať, že sú pre mňa postupom času tieto veci viac zaujímavejšie :)

Posledné prezidentské voľby som taktiež sledoval (cháp pozrel sem-tam nejaké to volebné štúdio, a čakal netrpezlivo na výsledky ;) ), no až tieto posledné parlamentné som naozaj rozmýšlal, koho by som aj volil. Posledný týždeň kampaní v týchto prezidentských som preležal s chorobou v posteli, a televízor bol môj dobrý kamarát. Preto sa nemohlo stať, že by mi unikla nejaká televízna publicistická relácia s kandidátmi, prípadne ich zaujímavý výrok. A tak ako v minulých, a vlastne ak si dobre spomínam aj v predminulých voľbách, som si vybral svojho kandidáta, ktorému by som odovzdal svoj hlas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak si teda ešte počkám chvíľku do tej 18-tky, a teším sa na svoje prvé voľby, na ktorých sa budem môcť aktívne zúčastniť :)

Matúš Lazový

Matúš Lazový

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 17 rokov, hrávam futbal a najlepší online futbal manažér na svete Hattrick :-)) Zoznam autorových rubrík:  ŠportSúkromnéNezaradenéFilmyCestovanieMédia

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu