reklama

Kto ma nakoniec dostane??

Momentálne sa o mňa nebijú baby :-)), ale sú to dva futbalové kluby. Poviem Vám, nie je to úplne jednoduché byť v strede pozornosti oboch tímov. Ale najťažšie je rozhodnúť sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Bitka o tohto hráča už skončila, zachvílu budú takto fotiť aj mňa :)
Bitka o tohto hráča už skončila, zachvílu budú takto fotiť aj mňa :) 

Dlhé rozhovory, ktoré nemajú konca-kraja. Jeden z hlavných znakov prestupu z jedného klubu do druhého. Za môj súčasný tím som odohral štyri celé sezóny, v ktorých som pravidelné hrával resp. chytával. V mojich plánoch nebolo odísť a ani som to nebral ako reálnu možnosť. No človek nikdy nevie, a prišli záujemcovia zo susedného klubu a zrazu všetko bolo inak.

Záujemcovia o moje služby ma mali "prečítaného" a asi vedeli prečo prejavujú záujem o moje služby. Vedel som že musím odchytať zvyšok sezóny za môj klub. Tesne pre koncom sezóny viac-menej moji záujemcovia kontaktovali nášho trénera. Samozrejme že to bola pre náš realizačný tím ( pozostávajúci z tréner a vedúceho :D ) šokujúca správa a nechceli o tom ani počuť. Nakoniec sa však ukázalo že oni nie sú prekážkou v mojom prestupe. Tá prekážka je šéftréner mládeže v našom klube. Ten o tom nechcel vôbec počuť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začali sa teda "rokovania" medzi mnou a predstaviteľmi oboch klubov. Mojim záujemcom som povedal jasné Áno. No klub, ktorého som ešte stále hráčom :(, povedal proste Nie a bez ich súhlasu to nejde. Je týždeň do začiatku novej sezóny a ja som niekde na polceste medzi mojim klubom a dúfam že mojim budúcim klubom :). Musím priznať že ma to naozaj všetko toto unavuje a ak si niekto myslí že hráči svetového formátu sú veľmi šťastný ak chodia ponuky tak možno ich to teší ale určite je to stresujúce. i keď im sa to asi zdá krajšie pretože si môžu vyberať že kto dá viac :). Mne nikto nič nezaplatí, a zatiaľ to ani nepotrebujem :-).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pevne dúfam že sa všetko podarí dotiahnuť do víťazného konca a dosiahnem to čo chcem, čiže prestup. Na štyri roky, ktoré som strávil v klube, ktorý je z môjho rodného mesta, budem spomínať len v dobrom. Nemôžem vylúčiť že sa sem ešte niekedy vrátim. No momentálne odchádzam za lepšími podmienkami. Podľa mňa som sa správne rozhodol a spravil by tak každý na mojom mieste. Už len zostáva zaželať mi veľa šťastia :-))...

Matúš Lazový

Matúš Lazový

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 17 rokov, hrávam futbal a najlepší online futbal manažér na svete Hattrick :-)) Zoznam autorových rubrík:  ŠportSúkromnéNezaradenéFilmyCestovanieMédia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu