reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Lazový

Matúš Lazový

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 17 rokov, hrávam futbal a najlepší online futbal manažér na svete Hattrick :-)) Zoznam autorových rubrík:  ŠportSúkromnéNezaradenéFilmyCestovanieMédia

reklama

Cestovanie

Praha - metro a krčmy

Matúš Lazový

Praha - metro a krčmy

Tento víkend som navštívil hlavné mesto našich západných susedov. Taká dedinka, a neviem načo tam majú metro :-). Každopádne metro s krčmami ma vždy najviac fascinuje. Hovorím vždy, lebo som tam bol už štvrtýkrát...

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 321x
  • 5
Moja cestománia: Pakoštane, Chorvátsko

Matúš Lazový

Moja cestománia: Pakoštane, Chorvátsko

V prvej časti mojej malej cestománie, zavítame do malebného chorvátskeho mestečka Pakoštane, ktoré je mojou obľúbenou turistickou destináciou. Prajem príjemné čítanie...

  • 19. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 507x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu